Webová analýza
Při jakékoli internetové reklamě je důležitá zpětná vazba. Na základně ní je možné upravovat reklamní strategii a cílit ji na konkrétní skupiny zákazníků tak, aby byla reklama co nejefektivnější.
Pomocí webové analýzy se dozvíte jak na Váš web návštěvníci přicházejí, jak se na něm pohybují i z jaké stránky z něj odcházejí. Také získáte detailní informace pro zjištění návratnosti reklamy. Dále pomocí analýzy odhalíte silné a slabé stránky Vaší konkurence nebo použitelnost webu z hlediska uživatelského prostředí. Na základě analýz také navrhneme vhodná klíčová slova pro Vaši internetovou reklamu.
Nastavení Google Analytics
Pro měření analýz návštěvnosti používáme službu Google Analytics. Tato služba přináší důležité informace o chování návštěvníků na Vašich webových stránkách. Zjistíme za jakých stránek na Váš web návštěvnici přišli, jaká klíčová slova při tom zadávali nebo jak dlouho se na stránkách zdrželi.
Analýza zdrojového kódu
Pomocí analýzy zdrojového kódu odhalíme chyby v kódu webu a navrhneme vhodné řešení. Proč analyzovat zdrojový kód? Kvalita zdrojového kódu a podoba URL adres jsou základy SEO.
Více o analýze zdrojového kódu
Analýza konkurence
Zjistěte silné a slabé stránky své konkurence a buďte vždy před ní. Analýza konkurence je důležitou součástí SEO. Podstatou analýzy konkurence je zjištění současného stavu na trhu, zjištění silných a slabých stránek konkurentů a z toho vyvodit důsledky pro vlastní optimalizaci.
Více o analýze konkurence
Analýza klíčových slov
Správný výběr klíčových slov se odráží do celé marketingové strategie firmy. Cílené použití klíčových slov Vám přivede návštěvniky na produkty nebo služby, které skutečně potřebujete prodávat.
Více o analýze klíčových slov